Odstartujte úspěšnou kampaň.
Navýšíme zisky, přivedeme zákazníky a posílíme značku.
Ceník konfigurací a správy PPC
Firemní webové stránky

MALÉ FIRMY
10hodinměsíčně
správa
1100 Kč/hod.
konfigurace jednorázově
od 3500,- Kč
- Investice do 30 000 Kč měsíčně
- Vhodné pro malé weby nebo e-shopy
nebo regionální PPC kampaně.
- Jednorázové nastavení.
Týdenní kontrola a optimalizace PPC kampaní.
- 1x report výsledků s vyhodnocením
na začátku měsíce.

STŘEDNÍ FIRMY
20hodinměsíčně
správa
1000 Kč/hod.
konfigurace jednorázově
od 8500,- Kč
- Investice do 100 000 Kč měsíčně
- Vhodné pro střední weby nebo e-shopy
- Častější optimalizace, aktualizace a reporting PPC kampaní
- Strategické vedení,
rozšíření PPC kampaní
o ostatní placené kanály

VELKÉ FIRMY
40+ hodinměsíčně
správa
900 Kč/hod.
konfigurace jednorázově
od 15000,- Kč
- Investice nad 100 000 Kč měsíčně
- pravidelná a detailní optimalizace a správa PPC kampaní
- Individuální reporting PPC kampaní, časté aktualizace
- Možnost rozšíření i o další kanály
(RTB, Facebook, zbožové srovnávače, YouTube).
Uvedené ceny jsou orientační, časová náročnost konfigurací a kampaní se liší u většiny propagovaných produktů nebo služeb.
PPC reklamu umíme a nastavíme ji k vaší plné spokojensti.
Správné nastavení reklamy vám ušetří peníze!
PPC je zkratkou anglických slov pay per click (platba za proklik). Jedná se o propagaci na internetu, která stále nabývá na významu. Reklamní kampaně jsou cíleny na vybraná slova a princip spočívá v tom, že se platí pouze za to, pokud si na reklamu někdo klikne, nikoli za její zobrazení.
V České republice jsou nejpoužívanější systémy PPC reklamy Google Adwords a Sklik.
Důležité je cílení reklamy a skóre kvality, které závisí na relevanci klíčových slov a textu samotné reklamy.
V neposlední řadě je to pak cílová stránka. Například hotel, který touto formou reklamy propaguje wellness centrum, by neměl cílit reklamu na hlavní stránku, kde jsou především informace o ubytování a pokojích.
Důležité je cílení reklamy a skóre kvality, které závisí na relevanci klíčových slov a textu samotné reklamy.
V neposlední řadě je to pak cílová stránka. Například hotel, který touto formou reklamy propaguje wellness centrum, by neměl cílit reklamu na hlavní stránku, kde jsou především informace o ubytování a pokojích.